دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

  امروز پک جدیدی برای نسخه "قرون وسطی" بازی بسیار زیبای سیمز عرضه شد ! این پک با نام Pirates & Nobles Adventure به بازیکنان آزادی بازی کردن به هر نحوی که دوست دارند را می دهد ، بدون هیچ گونه غفلت از قابلیت های جدیدی که در این نسخه از بازی وجود دارد و همچنین یک گزینه جاه طلبی پادشاهانه (Kingdom Ambition) استفاده کنند. ماجرای قهرمانانه یک بازیکن زمانی آغاز می شود که دزدان دریایی آربیویله و خواص تردونی به مرز پادشاهی می رسند ، به جنگ های متعدد با شمشیر می پردازند ، ترس عاشقانه ایجاد می کنند و ماجراهای مرموزی را بوجود می آورند. برای کسانی که از مراحل قهرمانانه لذت می برند ، مهمان های هیجان انگیز جدیدی در سرتاسر این بازی وجود دارند که ماجراهای شما را گسترده تر می کنند. این کار میتونه پیدا کردن منشاء جوانی یا محافظت از پادشاهی در برابر دشمنان بیگانه می باشد. شما از هم اکنون می توانید این پک بسیار زیبا را برای اولین بار و به صورت رایگان از وبسایت  با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

sims pirates cover small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHZ / AMD Athlon XP 2000+
Memory : 1 GB
Hard Drive: 6.3 GB Free
Video Memory: 64 Mb
Video Card: nVidia GeForce FX 5900 / ATI Radeon 9500

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3/Vista SP2/7 SP1
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.5 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory : 2 GB
Hard Drive: 6.3 GB Free
Video Memory: 768 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850

 

تصاویری از محیط بازی:

sims pirates 01 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles sims pirates 02 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

sims pirates 03 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles sims pirates 04 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

sims pirates 05 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles sims pirates 06 small دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles

 

source دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. در هنگام نصب بازی ، در هنگامی که از شما سریال خواسته شد ، به فولدر Crack مراجعه نمایید و از طریق فایل اجرایی rld-s3mp.exe سریال نصب را دریافت کنید. پس از اتمام نصب ، فایل های موجود در فولدر Crack را در محل نصب نسخه The Sims Medieval ، در فولدر Bin کپی نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، مورخه ۱۰ مهر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود پک جدید بازی سیمز The Sims Midieval: Pirates and Nobles دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

توجه: برای اجرای این پک ، نیاز به نسخه The Sims: Medieval دارید . از اینجا می توانید این نسخه را دریافت نمایید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی